dimarts, 28 de juliol del 2009

Quiero....


Volver a sentir como tus manos recorren mi cuerpo en plena penumbra...
.... sentir como tus ojos me miran de arriba a abajo sin sentir lastima...
.... sentir como tus labios saborean los mios sin ....
Estar lejos de ti es solo... Coger el vuelo de tus ojos, sin decir nada, sin mirar a nadie... solo con mirarte, sentirte.... Mirar a mi alrededor y sentirme libre, sin ataduras de ninguna clase, sin decidir si tirarme o no... Amarte o no... esa es la cuestión... decidir con quien quedarme decidir cual es la mejor decisión, decidir si puedo estar segura de mi misma o equivocarme como siempre... La pregunta es... que deseo aora mismo?

2 comentaris:

  1. qe maku!! jo crec qe tenim un problema les dos i es e no sabem qe volem!!>.<
    pero bueno per axo estan les amiges no? per compartiro tot...inclus el qe mes por ens fa...
    tk

    ResponElimina
  2. uff, per sort jo si que se el que vull(L)
    pero tranquila no crec que aquest convenciment em duri gaire:P
    enfi, que m'agrada molt aquest post:)
    i que per molt que t'equivoquis, no passa res, perque equovocar-se també es una forma de aprendre, i de tenir experiencia per no tornar a caure en el mateix:)
    I decideix el que el cos et demani a cada moment, deixa't portar, pero sense caure sempre en els mateixos errors.
    un petuneet Laureta, miss ochenta!

    T'estimo(L)

    ResponElimina